Twin och träning #Fitness

Det har hänt en hel del sedan jag skrev här senast. Som Ni vet har jag bytt arbete och det har verkligen varit fullt upp, många nya intryck och spännande uppgifter.

I söndags var jag och hämtade min nya motorcykel :) Även denna gång en Suzuki SV, fast i den större 1000 cc-versionen. Det är bra med pulver i motorn och priset var det rätta, så jag kunde helt enkelt inte hålla mig! Jag har alltid gillat att köra twin-motorer eftersom att de har så härlig karaktär och låter underbart.


Idag var jag på gymmet för första gången på en vecka. Riktigt skönt att få aktivera kroppen igen.
På schemat stod rygg, baksida axlar och biceps. Passet bjöd inte direkt på några spektakulära vikter, utan fokus låg snarare på genomblödning och kontakt.

Målet just nu är att få in 3 styrkepass och 2-3 cardiopass i veckan. Jag har funderat på att försöka klämma in cardiopassen direkt på morgonen för att spara tid. Vi får se.

// Calle

Inga kommentarer: