Göteborgsvisit

I helgen var vi och besökte min gudson som fyllde tre år. TRE år!

Det är verkligen inte klokt vad tiden går. Det känns som om det var igår som jag stod och höll honom under hans dop - Idag är han en riktig liten skön personlighet. Galet.

Theos dop, februari 2010

Helgen i Göteborg var riktig trevlig. God mat, god dricka och umgänge med storebror och hans maka. Även om jag är ganska nöjd med min tillvaro är det alltid skönt att bryta mönstret ibland, att komma bort. Felicia har pratat om detta i sedan vi nämnde det för ett par veckor sedan, så det märks att hon tycker om att hälsa på dem.

Träning har det dock varit betydligt sämre med i helgen. Jag känner hur det kliar i hela kroppen - Jag måste få röra på mig! Är dock inte helt säker på om jag skall köra löpning eller styrketräning, vi får se.

Återkommer med en kort update i kväll om detta.

// Calle

Inga kommentarer: