Ber om ursäkt...

...För mitt oförsvarligt dåliga bloggande den senaste tiden. Jag skulle kunna skylla på tidsbrist, men som vi alla vet är det den sämsta bortförklaringen. Har man inte tid, så får man ta sig tid helt enkelt. Det mesta här i livet är genomförbart och det handlar om prioritering.

Hur som helst har träningen gått riktigt bra den senaste tiden. Det enda man egentligen kan påpeka är att benträningen har blivit lidande efter min fotledsincident. Jag lyckades ju dra upp skadan igen när jag skulle göra comeback, så att lasta på massa vikt känns ganska uteslutet just nu.

Dieten går än så länge helt enligt planerna. Faktum är att jag äter mer kolhydrater än någonsin så här långt in på dieten och mindre fett. Energin är avsevärt mycket bättre nu. Dock kommer jag behöva dra ner på dem längre in på dieten.

Morgonvikt idag: 78,7 Kg.

// Calle

Inga kommentarer: