Arbete, sidoprojekt och tidsbrist

Jag är sämst. På att uppdatera bloggen alltså.

Jag är i en fas i mitt liv som är otroligt hektisk. Utöver arbetet är det diet, två större sidoprojekt och en massa träning som måste klaffa. Det enda jag egentligen saknar i mitt liv just nu är ett par extra timmar per dygn.
Till råga på allt krasslig i halsen. Men så är det väl, när det blir lite för mycket av det goda säger kroppen ifrån. Detta innebär att jag kommer att få vila ifrån träningen tills jag mår bättre. Ingen katastrof eftersom det går utmärkt att styra viktnedgången med näringsintaget.

Morgonvikt idag: 77,3 kg. Lite väl stor viktnedgång, men detta beror sannolikt på glykogenet. Skulle dock önska att jag hade lite tightare feeling i kroppen på denna vikten, men det kanske kommer när jag kan börja träna ordentligt igen.

[007.JPG]
Bjuder på en bild från tjejens blogg :)


// Calle

Inga kommentarer: