Gästträning och vätska

Idag ville jag och tjejen hitta på något annat så vi tog vårt pick och pack för att träna på det nya Fitness 24 Seven i Malmö, det som ligger nära Entré. Ett väldigt snyggt gym som säkert kan tilltala många. Dock saknades en del utrustning för tt jag skall känna mig helt hemma såsom: Sittande rodd, vadpress dipsräcke osv. Men jag tror inte att deras målgruppsdefinition är kroppsbyggare, utan genomsnittssvensson, och då fungerar gymet mer än väl. Lite roligt är också att det verkade finnas max 4 st 25 kg's-plattor där ;)

Igår hade jag en fridag utan dess like, och det märks idag :) Helt svullen runt ögonen och musklerna känns riktigt fyllda (skönt). Jag hade gått upp tre kilo sedan igår när jag vägde mig i morse, men det släpper säkert tills i morgon eller tills på tisdag.

i morgon är det löpning som gäller (våndas redan...)!

// Calle

Inga kommentarer: