Quick update

Om jag skulle välja ett pass i veckan som jag verkligen bävar för, så är det utan tvekan benpassen.

Den stora skillnaden mellan benpassen nu jämfört med för ett halvår sedan är att jag kör mycket lägre volym på passen. Förr kunde jag mata igenom benen med 3 övningar per muskelgrupp och det var inga problem, eftersom det fanns energi i överflöd. Idag hade ett sånt pass varit i princip omöjligt för mig att genomföra med tanke på energin jag får i mig en genomsnittlig dag.
Hur som helst gick gårdagens pass helt OK. Något svagare jämfört med föregående vecka dock.

Idag är för övrigt min födelsedag. Som vilken annan dag som helst egentligen, tårta och liknande är bara att glömma om jag skall hinna i någon sorts duglig form till Decembercupen. Och tårta är f.ö. inte det jag är sugen på, det är fortfarande chili-ostbågar... ;)

// Calle

3 kommentarer:

BlondeAmbition sa...

men som vi vet så står grymma människor som du och jag över suget ;)

Andreaz sa...

Grattis mannen!

Du kommer att kunna fira din födelsedag med chili-ostbågar i en vecka efter tävlingen. Håller tummarna för att formen kommer att infinna sig.

Nu kan du njuta av att det är en vecka kvar till nästa ben pass (om det är ett sådant upplägg du har)

Ta hand om dig / Andreaz

Calle sa...

Blondinen: Det är bara att bestämma sig, helt enkelt. Jag har bestämt mig :)

Andreaz: Tack ska du ha! Haha! Ostbågar är det enda jag är sugen på om jag skulle få välja.
Angående benen så är du rätt ute ;)

Du med, och än en gång, ett stort grattis till en grym prestation.

// Calle