Snabbt inlägg

Gårdagens pass gick verkligen över förväntan!

På schemat för dagen stod rygg. En av dessa var marklyft som jag bytte ut till kronlyft (marklyft från knähöjd) eftersom jag hade en
jävelusisk träningsvärk i benen. Det var ganska längesedan jag körde denna övningen med lyckades ändå göra en 7:a på 160 kg vilket jag är nöjd med på min kroppsvikt (76,3 kg). Fick även ett personbästa i sittande rodd med en 6:a på 90 kg (av 100 kg, Nordic gym) i strikt utförande! Borde man inte bli svagare på diet? ;) Hade jag berättat exakt vad jag får i mig i energi så hade Ni inte trott mig...

Idag har jag vilat från styrketräningen och endast gått en promenad. Det behövs när man tränar tungt, i synnerhet på diet.
Kvällen har gått i företagssamhetens tecken då jag och mina tre kollegor gick igenom vårt workflow för vårt sidoprojekt. Lovar att Ni på bloggen kommer att bli de första som får veta när allt är officiellt :)

I morgon blir det ännu en hektisk dag så jag ska upp till Stockholm för att träffa en av våra största kunder. Även om det är lite segt att behöva gå upp runt kl. 04 så ska det ändå bli kul att träffa dem.

Nu ska jag äta det sista målet för dagen i sann PF-anda, men vi hörs i morgon.

// Calle

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kör du också pf! Funkar fint på diet faktiskt.
Hade varit kul o veta mer om vilka kosttillskott du använder under diet samt kcal intag...
Kör hårt gubben!
Mvh Robban

Calle sa...

Robban: Ja funkar och funkar, alla dieter som baseras på ett energiunderskott fungerar ju :) Men jag trivs hittills bra med upplägget, absolut.

Kosttillskott: Proteinpulver, fiskolja och multivitaminer, riktigt basic med andra ord.

Ha det!

// Calle