Jag måste vara...

...Dehydrerad efter gårdagens vistelse i Stockholm med tillhörande flygresor. Hur kan jag veta det kanske Ni undrar? I morse stod vågen på 74,6 kg, alltså cirka 2 kg under vikten för två dagar sedan. Måste väga mig ikväll för att se om det har "normaliserats".

Annars måste jag säga att dieten känns bra. Jag har haft lite problem med att jag blir sur i magen under förmiddagen, men jag antar att det är en vanesak. Kroppen känns tightare för varje dag som går och jag börjar inse att jag faktiskt har en rimlig chans att se bra ut på tävlingen, förutsatt att jag följer planen. The worst case scenario är att jag hoppar tävlingen för att endast köra plåtningen...

Så här känner jag mig just nu, som ett russin ;)

Återkommer lite senare med en update på passet. Idag är det bröst på schemat.

// Calle

2 kommentarer:

Andreaz sa...

Det är en vanesak och du kommer att anpassa dig fort. Tar ca 1 vecka så är du van, efter några ytterligare veckor kommer du aldrig vilja gå tillbaka.

Kör hårt mannen, jag håller ögonen på dig!

Calle sa...

Andreaz: Det blir sakta men säkert bättre. Jag har märkt att svart kaffe på fastande mage (tyvärr) inte är någon höjdare...

// Calle