Dagens stats

Det börjar sakteligen likna något formmässigt måste jag säga. Kan dock inte garantera en bättre form än 2007 i det här skedet. Gillade i och för sig min form 2005 också, lite slätare med lite oldschoolstuk :) Se bilden nedan.

Vikten idag låg på 73.6 kg (samma som kvällsvikten igår), så viktnedgången har varit otroligt bra
utan att ha stagnerat någon gång. Har inte haft en ätardag på snart 4veckor, så detta hänger säkerligen ihop.
Midjemåttet ligger på 75 cm, alltså cirka 3-4 cm från tävlingsform. Detta skulle faktiskt kunna gå vägen! Ska försöka återkomma med en färsk dagsformsbild under helgen.

Dagen innan Decembercupen 2005

Det lustigaste av allt är att jag inte har tappat speciellt mycket muskler enligt måttband och kaliper. Det enda jag kan känna inte är lika bra som innan är uthålligheten. Detta är dock inte mitt primära fokus just nu, utan det är formen som är prio 1. Ja, jag vet, ska ju tävla i Athletic Fitness. Som jag tidigare har nämnt har jag även en plåtning (parbild med Lina), så att bli förevigad i kass form är uteslutet ;) Nämnas bör även att jag är mer eller mindre totalt trycklös.

Efter lunchen ska jag iväg till gymmet för att köra rygg. Tänkte även försöka få lite artificiell sol på mig. Har aldrig varit så här blek...

// Calle

Inga kommentarer: