Morgonpromenad

Efter ett par dagsformsbilder igår insåg jag att det är dags att lägga i en högre växel, så nu är det dags att komplettera med morgonpromenader. Jag känner mig riktigt fet. Det är bara 8 veckor kvar till Decembercupen (stress)!

Det är inget unikt läge för visso, att jag ser ut att ligga efter. Det brukar hända otroligt mycket med mig den sista månaden, men nu är det ju mitt livs form som är målet. Man ska ju trots allt bli förevigad av en fotograf denna gången.

Bjuder på en sidoposering.
Varning: Bilden kan innehålla spår av pigment!


Vikt idag: 79 kg (fortfarande vätskig sedan lördagen).

// Calle

7 kommentarer:

Daniel Lindqvist sa...

Tjena Calle!
Du är inte den enda som ligger efter med dc dieten... Jag skulle behövt 2-3 veckor till känns det som..

Men som sagt vi får lägga i n en högre växel nu de sista veckorna! =)

Lycka till nu, så ses vi i Lund!

MVH Danne

Calle sa...

Daniel: Det är trots allt 8 veckor kvar. Vi hinner (tror jag) ;)

Kör hårt!

// Calle

Kalsongmannen sa...

Haha, ja räkna med mig i den högen med. Var och mätte med kaliper idag och kan säga att det inte blir något stenhårt på scenen för min del.

Calle sa...

Kalsongmannen: Kollade i din blogg en snabbis och jag tycker att det ser helt Ok ut. Definitivt bättre utgångsläge än vad jag har ;)
Men det är bara att slita den sista tiden, har ingen annan än mig själv att skylla...

// Calle

Kalsongmannen sa...

Lade nyss upp lite dagsformsbilder till och med, jag anser inte mitt läge vara särskilt bra. Men å andra sidan verkar vi ju vara en del som ligger efter ju :) Tjockaste line-up på ett tag kanske det blir i år ;)

Robin sa...

Äh så jäkla illa är det inte. 8veckor på rätt växel så blir det hur bra som helst.
Lagt lite extra krut på pecsen? Ser bra ut!

Calle sa...

Robin: Tack ;) Men nu är det verkligen hårdkörning som gäller för att hinna i form. Pecsen kan faktiskt ha vuxit något, kört väldigt mycket flyes den senaste tiden (!).

// Calle