Träningsvärk deluxe, snabbt inlägg

Var och körde ben igår (första gången på tre veckor) och det känns idag kan jag säga... :)
Får se hur tusan detta går på Karaten i kväll!

Just nu håller jag på att sätta ihop två powerpoints inför kommande äventyr på jobbet. Har förresten fått en liten "befodran" :) Denna innebär att jag kommer att starta upp ett visst säljbolags försäljning i Stockholm samt utbilda den befintliga personalen där. Kul! Detta innebär att jag kommer att finnas på plats i huvudstaden en dag i veckan, så det blir fakiren (det tidigaste möjliga flyget upp till Stockholm) en morgon i veckan...

Business, you gotta love it...

Nu ska jag äta lite innan jag svimmar!

/ Calle

2 kommentarer:

Jörgen sa...

Grattis! är väl alltid kul att få reda på att man uppskattas? =)
lycka till och kör hårt!
mvh Jörgen

Calle sa...

Jörgen: Tack tack :) Jo, det är alltid trevligt!