Livet i stort

Just nu är jag inne i en synnerligen hektisk period i mitt liv. Mycket arbete och annat som har med livets logistik att göra. Även om det bitvis känns slitsamt känner jag ändå att det är givande, om min filosofi med det mesta är att man måste satsa för att vinna.

För ett par dagar sedan fick jag en mycket hedersam förfrågan. En av mina gamla lärare från min mediautbildning frågade om jag ville sitta med i ledningen för samma utbildning som jag själv gick för cirka 5 år sedan. Jag ser detta som en stor ära, och som ett kvitto på min personliga utveckling. Kul!


Träningen den senaste tiden har inte varit direkt optimal. Cardion har verkligen blivit lidande den senaste tiden, men den mesta delen av styrkan har hunnits med vilket så klart är en central del i mitt träningsupplägg. Framöver är min känsla att tillvaron kommer att stabiliseras något och mer tid kommer att frigöras så att jag kan komma igång på allvar igen.

Förutsatt att schemat håller under morgondagen är planen att köra bröst / triceps, och kanske avrunda med 20 minuters crosstrainer. Update kommer!
// Calle

Inga kommentarer: