Julledigheten är här!

Nu är jag ledig fram till den 5:e januari! Faktiskt riktigt skönt att få ta det lugnt ett tag. Det har varit en ganska tuff period på mitt arbete eftersom vi är en helt ny organisation (Digitala Medier) med allt vad det innebär.

Idag är tanken att jag och tjejen ska iväg och träna tidigt för att sedan göra den sista julklappshandlingen. Dagen till ära hade jag tänkt att köra axlar och mage. Vi får se hur det går, eftersom jag fortfarande har träningsvärk i magen efter MÅNDAGENS Karatepass :) Haha...

Lite bilder från Skrylle i somras :)

Chins, för en bred och stark rygg!

Det finns fler sätt än axelpress att träna axlar på!

Ha en trevlig dag!

/ Calle

3 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul och Gott nytt år Calle.. nu har jag iaf slängt upp en blogg igen, så det är bara att följa när tillfället ges. Hoppas du tar lite ledigt från träning över jul, för snart är det nytt år med nya tag.. :D

Calle sa...

Ted: Det samma till dig kompis :)
Julen kommer att gå till att äta ordentligt för att vara full med energi till nästa år! En rullande start, i dubbel bemärkelse :) Haha

Ha det bäst!

/ Calle

Anonym sa...

God fortsättning från familjen Hällstorp.