Suck...

Verkar som om jag håller på att bli sjuk, IGEN! Blir så jäkla trött på detta... Något som de flesta av er förmodligen inte vet att jag dessutom är genetiskt belönad med astma, vilket gör det hela än mer underhållande :) Känns som om jag har en inflammation i lungorna/luftvägarna, så jag behöver väl inte säga att det inte blev någon träning idag.

Förhoppningsvis lyckas jag att hela mig själv under natten (chansen är dock obefintlig) och kan köra Karate i morgon. Jag tror att det är terminens sista pass, så det hade känts skönt att kunna vara med.

Men inget ont som har något gott med sig! Jag och tjejen var på NetonNet efter jobbet där vi inhandlade lite julklappar samt ett högtalarpaket från Philips för att få lite ljud i min laptop här hemma. Absolut inget värstingpaket, men det räcker gott och väl för att bli vräkt... Haha
Är helt galen i musik och lyssnar på detta i stort sett all min vakna tid ;)

Philips SPA3300


Ha gó kväll!

/ Calle

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt att du blivit sjuk/fått känningar igen. Tänkte bara säga att det kommer ett nytt metal gear solid.... bara det att du behöver en iphone ller ipod touch för att spela det om jag fattat det rätt =).
mvh jörgen

Calle sa...

Jörgen: Men då får vi helt enkelt köpa en Iphone då :) Problem solved... Haha :)

Ha en bra dag med dig!

/ Calle