Dagens planering #Fitness #Mountainbike

Nu är tjejen och styrketränar så jag och lillan är ensamma hemma. Just nu sover hon, så jag passar på att blogga lite! Och ja just det, jag har semester nu för Er som undrar.

Felicia och farsan ;)

Jag funderar på att sticka ut och cykla i skogen när Lina kommer hem, även om jag har inte riktigt suget idag. Men förmodligen sticker jag ut ändå för jag behöver all träning jag kan få innan BST. För föreberedelsernas skull jag behöva sticka ut på ett riktigt långpass, gärna ett par tre timmar, men det blir nog tight att hinna idag.

För övrigt så har suget efter att tävla i AF kommit tillbaka lite igen. Jag skyller på min kompis Big J som ska köra sin andra tävling i AF på Decembercupen i år. Frågan är dock, har jag tiden och engagemangen som krävs? Mina tankar går såhär just nu: Köra på med styrketräningen, och se hur långt cyklingen tar mig formmässigt. Ser det hyggligt ut i september skulle jag mycket väl kunna tänka mig att köra en diet på ett par månader för att tighta till mig. Vi får se.

// Calle

PS: Ni som kör Google+, lägg gärna till mig så lägger jag till Er i cirkeln "Fitness".

Inga kommentarer: