Long time no see #Fitness

Det är verkligen en eon av tid sidan jag uppdaterade bloggen. Ber om ursäkt för det.

Den senaste tiden har varit galen, både på gott och ont. Jag har hunnit med: Influensa, jobbintervjuer, byta jobb, måla om i halva radhuset m.m.

Att få influensa 3 veckor innan tävling gynnar inte direkt förutsättningarna, så med en klump i halsen kommer jag att ställa in #Bockstensuren i år. Det känns riktigt uselt, men jag är inte inställd på att tävla varken mentalt eller fysiskt. Dessutom har jag fått ett nytt arbete som kräver min fulla koncentration.

Idag körde jag mitt första fyspass sedan jag var sjukt, och visst känner man att flåset inte är riktigt återställt. Dock var benen pigga och fräscha efter nära 3 veckors vila... ;)

Skärmdump från Medievarlden.se

Angående mitt arbete så sa jag upp mig på Sydsvenskan för att arbeta som Webbstrateg på Cybercom. Det hela uppmärksammades dessutom av Medievärlden: http://www.medievarlden.se/nytt-om-folk/2011/calle-siren-lamnar-sydsvenskan-for-cybercom Kul!

Nu tar vi nya tag med träningen, och med bloggen. Jag lovar.

// Calle

Inga kommentarer: