Dagens träning...

...Eller snarare frånvaron av denna ;)

Efter en lång dag i Stockholm bestämde jag mig för att ta det lugnt på kvällen istället för
det inplanerade benpasset. På vägen hem handlade jag lite mat kvällen till ära: 800 gram oxfärs och gjorde tacos :) Det gäller att fylla på ordentligt inför morgondagens Karatepass.

Annars då? Dagen i stort har varit bra i vår huvudstad. Jag har en hel del på gång på mitt arbete och det känns kul. Som ni kanske vet arbetar jag med reklam på en av Sveriges största tidningssiter och det är en väldigt rolig bransch att vara i just nu. Till skillnad mot de traditionella medierna (tidning, tv osv) så finns det inte klara regelverk för hur det skall fungera på webben, vilket är kul. Man kan skapa sin egen sanning så att säga.

Ha en trevlig kväll med er

/ Calle

Inga kommentarer: