Fightingday

Igår var jag och tjejen på gymmet. Axlar och mage var det som stod på schemat för min del. Passet gick helt OK och jag körde något fler reps än vanligt, typ 8-12 reps på axlarna och runt 14 reps för magen.

Idag har vi haft Kumiteträning under tre timmar, och några personer från landslaget med tränare var där. Träningen var ganska tuff men rolig. Vi fick köra en hel del teknik utöver själva Kumiten som var trevlig :) Det var med några killar som var riktigt duktiga, alltid kul att sparras mot dessa. Vi får väl se i morgon hur många nyförvärvda blåmärken man har... Fick lite lätt ryggskott mot slutet av träningen som inte riktigt vill ge med sig, men jag hoppas att det lägger sig under natten.

Förutsatt att jag känner mig hyfsat fräsch i morgon (är lite förkyld) så är det Karate som gäller även i morgon.

Trevlig kväll på er!


/ Calle

2 kommentarer:

Ahlner sa...

Han är grym, så grym!

Calle sa...

Ahlner: Håller med dit till fullo!