Today is a good day

Vilken dag! Idag känns allt toppen och humöret är på topp :) Måste vara gårdagens comeback på Karaten!

Annars flyter allt på. En hel del på jobbet, men det är bara kul. Tråkigt nog börjar jag få känningar i halsen, hoppas man slipper att åka på det nu. Det hade känts snöpligt att bli sjuk nu när jag äntligen har fått tillbaka motivationen att köra på med Karaten...

Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska köra ben eller axlar ikväll, men det lutar åt axlar och mage. I morgon och på söndag kommer vi ha Kumiteträning (fighting) på klubben, så min plan är att deltaga vid åtminstone ett av dessa passet, så fräscha ben är ett måste.

Snart är det lunch och på schemat står tonfisksallad ;) Min plan är ju som sagt att gå ner till 80 kg, eller där jag känner att jag trivs, lagom till semestern på Cypern i maj.

Ha en bra dag, vi hörs ikväll!

/ Calle

3 kommentarer:

Jörgen sa...

Ska också köra axlar idag, har varit mycket mindre folk där nu på kvällarna, så vi kanske båda får plats =).Tror inte du ska använda MGS som en anledning för att få chefen att lägga ut för en ny lur... men det e klart det är ditt jobb =).

Calle sa...

Jörgen: För sent :D

Jörgen sa...

Förstod det =), lugnt och skönt där ikväll.
Ha det så trevligt på kumiteträningen i morgon.
mvh j