Osu!

Idag var det ett riktigt kul pass där vi gick igenom i stort sett alla sparkar, från grund upp till avancerad. Man känner att man ha en del ifrån Taekwondon, men teknikerna skiljer sig allt en del.
I Taekwondo siktar man ofta på att träffa direkt med foten på målet, i Kyokushin handlar det ofta om att sparka med skenbenet igenom målet, så detta får jag träna vidare på.

Angående fighting så är detta ett spel jag är RIKTIGT sugen på.
Streetfighter 4 till PS3. Baserat på klassikern Streetfighter 2 till SNES.

Efter träningen blev det lite snack med tränarna och några av träningskamraterna, trevligt!
I vanlig ordning körde jag: 50 gram maltodextrin, 50 gram Mr Big Muscle protein och 5 gram kreatin (för att fylla på med ATP i musklerna).

I morgon är det upp tidigt som gäller (05:00). Som vanligt på torsdagar ska jag på BNI som är ett nätverk för att göra affärer. Jag skall berätta mer om detta vid ett senare tillfälle!
På kvällen är det styrka som gäller. På schemat står ben alternativt axlar, jag får se hur dagsformen känns.

Vi hörs i morgon!

/ Calle

1 kommentar:

Nabil sa...

Vilken stad bor du i? Jag tränar med kyokushin, gjort det i 7år.