Backday completed

Igår körde jag: Rygg, baksida axlar samt ett par set biceps. Eftersom jag har tänkt att köra SM i Athletic Fitness är det även hög tid att ta tag i träningen av chins och dips igen. Sagt och gjort så körde jag chins, dock som tredjeövning direkt efter kronlyften, men det var ingen höjdare... :)
Körde sju strikta chins, alltså 20 st färre än mitt personliga rekord... Haha! Men men, övning ger färdighet.

Angående min kondition så har den verkligen förbättrats drastiskt. Detta blev synnerligen påtagligt igår när jag låg i soffan. Jag kunde konstatera att min vilopuls nu är nere på 54 slag per minut. Inte illa pinkat med tanke på att min tidigare vilopuls låg runt 70 slag per minut...

Kvällens mat alá lowcarb

Ikväll är det Karate som gäller, får se hur det går... :)

/ Calle

Inga kommentarer: