Dagens pass

Tanken idag var ju att köra ben, men efter gårdagens äventyr i dojon var detta helt uteslutet :)

Istället körde jag två övningar på magen, crunsches med viktmagasin samt crunches på pilatesboll, samt cardio. En av mina trognaste läsare, Esios, tipsade mig om den högst suspekta crosstrainern som jag utvecklat en viss avsky mot. Jag har tidigare sagt att maskinen verkar vara utvecklad för chimpanser eller liknande med sin udda rörelsebana :) Men efter ett tag kändes den faktiskt riktigt bra. Tack för tipset!

Resultatet blev:

Tid: 40 minuter
Kcal: 450
Puls: 140-150 genom hela passet

Efter passet åkte jag och tjejen för att inhandla lite proviant. Eftersom hon har börjat att tömma sig på vätska inför tävlingen var vi och handlade lie laddmat inför söndagen då hon ska tävla i Bodyfitness.
Jag kände inte alls för att laga någon avancerad mat efter en väldigt lång dag (gick upp 04:00), så jag gjorde det enkelt för mig... Se bild nedan:

Rostbiff, fröig med Keso och 10% ost samt Blodgrapejuice.
Omega 3 samt multivitamin.

I morgon är det Karate igen! Vi får se vad passet har att erbjuda... Kanske Kumite? :)

Vi hörs i morgon!

/ Calle

2 kommentarer:

Jörgen sa...

så lärdomen är att du är chimpans... eller liknande, det hade jag kunnat berätta för dig innan du ställde dig på maskinen =). Länkade till lite iphone fixes i inlägget innan.
Ha det!
mvh J

Calle sa...

Jörgen: Tack! Riktigt grymma tips, ska kolla närmare så fort jag får tid!