The pain...

Idag har jag sjukt ont i mina ben, vi talar alltså om riktig smärta :) Jag har varit frånvarande från de tre senaste passen, så träningsvärken lär komma som ett brev på posten. Träningen igår var rolig, men de sista 30 minuterna låg jag säkert på en medelpuls om 180, minst... Haha!
Snart är det även dags för gradering! Min spontana känsla är att det inte kommer att bli några problem för mig, men man vet aldrig :)

Annars går träningen helt Ok för tillfället. Jag har gått ner en del i fettmassa och formen börjar se anständig ut nu, dock en bit kvar till rutor men det kommer.
Jag har haft lite känningar av mitt blodtryck, men det är inget jag inte kan hantera. Jag måste helt enkelt lära mig att varva ner lite... Lättare sagt än gjort dessvärre.

Vi hörs ikväll!

/ Calle

1 kommentar:

Jörgen sa...

Skönt att domaren kanske höll på ena laget.....
känns ju sådär alltså =).
ha en trevlig helg i vänersborg!