Tillbaka till verkligheten

Nu är man på plats efter helgens tävling, den första upplagan av Swedish Grand prix i Varberg.
Jag tycker att tävlingen var mycket välarrangerad och det märktes att man hade lagt stor energi på att få ett bra flöde i tävlingen. Kul! Ett stort tack till Sten och Mona, ett par riktiga eldsjälar inom sporten - det är såna som Ni som för oss framåt!

Min bättre hälft gjorde sin femte tävling, men dessvärre infann inte sig den tidigare formen riktigt samt en del envis vätska som inte ville släppa riktigt. Resultatet blev en 7:e plats.
Nu ska hon släppa tävlingstankarna ett tag och ladda om inför nya satsningar.

När det gäller mig själv har jag fått en riktig nytändning och jag har tagit beslutet att köra SM i Athletic Fitness den 12 september! Ska bli riktigt kul!
Jag kommer redan nu att sköta kosten till punkt och pricka för att bli riktigt hård till tävlingen.
Jag beräknar min tävlingsvikt till cirka 72 kg i bra form just nu, men jag har som mål att bygga lite massa med ett nytt dietupplägg som eventuellt är på ingång. Tillsvidare kör jag dock mitt oldschool-upplägg :)

/ Calle

6 kommentarer:

Richard B sa...

Kör hårt Calle!

Calle sa...

Richard: Tack ska du ha! Fasen, dina dagsformsbilder ser ju sjukt bra ut. Ska du tävla?

Anonym sa...

Tjena!

Tack för senast.. Var riktigt trevligt att träffas! Kör på hårt med tävlingsplanerna nu.

OSU/ Henke

Calle sa...

Henke: Osu! Tack själv! Synd att ni inte bor närmare...

/ Calle

Robin sa...

Tävla igen? Najs, ska hålla ögonen på dig;)

Calle sa...

Robin: Kul :)