Ett av de i särklass bästa...

...Karatepassen jag har varit på utspelade sig idag!
Vi började passet med lite lätt uppvärmning med sparkar för att värma upp ljumskar och ligament.
Efter detta övade vi på sveptekniker som kan vara användbara på tävling. Riktigt länge sedan jag körde detta, så lite repetition kändes riktigt bra. Men det var efter detta det roliga började: Kumite!
Vi körde 45 minuter-1 timme ren fighting och det var länge sedan jag hade roligt på träningen. Verkligen underbart. Frågan är om jag inte ska göra slag i mina tävlingsambitioner...

Akuma, Super Streetfighter Turbo 2

Nu sitter jag med benen i högläge (de är totalt massakrerade...) med en ostkaka plus sylt gjord av blåbär, sötningsmedel samt 100 gram cottagecheese. Vi får se om jag kan gå över huvud taget i morgon :)) Det är kärlek, inte sant?

I morgon är det Stockholm som gäller. Upp klockan 04:00, så det börjar bli dags att knyta sig känner jag.
När jag väl kommer hem runt 18:00 tänkte jag sticka till gymmet och köra lite ben, och som ni förstår kan det bli riktigt spännande med tanke på deras status för tillfället... Haha!


Trevlig kväll på er!

Osu!

4 kommentarer:

gnutten sa...

Hur orkar du träna, äta rätt, träna, äta träna....vad är hemligheten?*blink*
Gnutten besök från karateforum

Calle sa...

Gnutten: Jag är en sjuk människa, helt enkelt :) För mig är det helt klart en livsstil! Som person är jag ständigt prestationsinriktad, så att göra mitt bästa är standard! :)

Kul att du hittade hit, verkligen! :)

/ Calle

gnutten sa...

Haha, ja jag är imponerad. Så länge man mår bra och livet leker så är det ju kalas,
snygg bild förresten!
Ha det!/Gnutt

Jörgen sa...

tjo
det här hittade jag =)
http://macworld.idg.se/2.1038/1.207519/4-satt-att-anvanda-iphone-som-harddisk


http://www.iphone24.se/anvand-din-iphone-som-en-extern-harddisk/

hoppas det hjälper =)