Kvällens pass

Idag var det dags för bröst och triceps.

Precis som vanligt var gymmet packat med folk, men trots detta flöt passet på riktigt bra.
Som tidigare koncentrerade jag mig på flyes istället för på pressövningar då jag tycker att jag får bättre kontakt och resultat av dessa.

Dagens övningar var:

Bröst

1. Hantelpress. Maxvikt 25 kg x 10 reps. Uppvärmning.

2. Hantelflyes. Maxvikt 21 kg x 8 reps. Bra tryck!

3. Flyes i maskin. Maxvikt 120 kg x 6 reps.

4. Bänkpressmaskin. Maxvikt 80 kg x Max. Grym pump!

Triceps

1. Tricepspress i cable. Fullt mag plus 8 kg's-hantel x 6 reps. Ok styrka.

2. Triceps kickbacks med hantel. Maxvikt 10 kg x 6 reps. PUMP!

3. Enhands tricepspress i cable. Maxvikt 35 kg x Max.

Färdig!

I morgon blir det förmodligen cardio, antingen mountainbike eller på spinningcykeln beroende på dagsformen. Jag skall även hämta ett nytt spel: Call of duty: Black OPS. Ska bli spännande och se om det är lika bra som Modern Warfare.

Vi hörs i morgon.

// Calle

Ps. Kika gärna in på www.yolo.se :) En site där Ni hittar en mängd roliga och skruvade klipp. 

Inga kommentarer: