Träningsfri vecka

Nu har det gått en hel vecka sedan jag tränade sist. Det kliar, överallt.

Anledningen, som tyvärr har varit ganska frekvens återkommande den senaste tiden, är att jag har ont i halsen. I torsdags och fredags var det så illa att jag tappade rösten helt och hållet. Ganska lärorikt med tanke på vilka kreativa lösningar man fick ta till på mötena på arbetet... ;)

Lika bra att vara övertydlig för att undvika missförstånd

Sedan det sista blogginlägget har jag hunnit med hur mycket som helst. Jag har hunnit vara på konferens i Stockholm två dagar (Internetdagarna) till att spela okristligt mycket Medal of honor. 
Idag är dock den sista vilodagen innan jag drar igång med träningen på allvar igen. Det är ett tips från mig till Er: Den dagen Ni känner att Ni mår bra, lägg på en dags vila till. På detta sätt brukar man slippa återfall. 

Vi hörs i morgon, rygg och baksida axlar på schemat!

// Calle

Ps. Nu har jag äntligen implementerat Disqus-kommentarer på bloggen vilket gör att i princip alla kan kommentera.

Inga kommentarer: