Det blev bröst...

...Efter mycket velande fram och tillbaka. 

Innan DC 05. 

Som jag skrivit tidigare har jag tänkt att skippa pressövningar för bröstet ett tag till förmån för flyes då jag tycker att det känns bättre. Jag fick en kommentar där personen som skrev påpekade att jag förmodligen var för stark i mina triceps i förhållande till bröst, vilket gör att jag inte upplever att pressövningar ger något. Det ligger förmodligen mycket sanning i detta. 

Gårdagens pass såg ut enligt: 

Bröst

1. Uppvärmning. Flyes i cable.

2. Flyes med hantlar. Maxvikt 21 kg. 

3. Flyes i maskin. 

Triceps

1. Skull cruschers. 

2. Tricepspress i maskin.

3. Pumpövning. Enhands pushdowns i cable. 

Ikväll blir det ingen träning då jag kom hem sent efter jobbet idag. Istället har jag tagit det lugnt över ett glas Cognac och lite Modern Warfare 2 på PS3:an. Ibland måste man få göra sådant också. 

// Calle

Inga kommentarer: