Livet på en pinne

Den senaste tiden har känts underlig på något sätt. Jag har inte alls haft den tiden utanför arbetet som jag är van vid. Allt från programmering på Newsflash till arbetsgruppsmöten i Köpenhamn tar ut sin rätt, träningen blir lidande. Men det är väl så livet är på något sätt.

Det är livet på en pinne, som min mamma skulle ha sagt :)

Idag fick jag i alla fall till planeringen och fick till ett riktigt trevligt ryggpass på favoritgymmet.
Dagens matintag har varit en smärre katastrof med minst 1.000 kcal energiunderskott, men en återintroducering av Kre-alkalyn verkade råda bot på detta. Sinnessjukt tryck i ryggen!

Passet idag såg ut enligt:

Rygg:

1. Sittande rodd.

2. Latsdrag bakom nacken.

3. Pullovers.

Baksida axlar:

1. Hantellyft med hantlar.

2. Framåtlutade hantellyft med en arm i taget.

Tidsåtgång: 40 minuter. Galet intensivt pass med mycket flås.

Väl hemma körde jag i vanlig ordning äggröra gjord på 4 hela ägg och kalkonbacon.


I övrigt har kvällen varit riktigt produktiv. Jag har hunnit med att koda lite på siten samt att laga sambons cykel. Nu har jag gjort mitt dagsverke, så det är med gott samvete jag lägger mig idag ;)

Appropå cykling så har det varit alldeles för lite utav den varan den senaste tiden. Kanske skall man ta tag i det under morgondagen? 

// Calle

Inga kommentarer: