Dagen efter och dagen efter det #Fitness

I onsdags hade vi den årliga sommarfesten på jobbet, och i år var den första gången jag var med på tillställningen. Dagen till ära inmundigade jag rusdryck (alkohol), vilket jag de facto gör vid väl utvalda tillfällen. Det brukar bli runt 3 tillfällen om året, om inte mindre.
På torsdag morgon insåg jag snabbt baksidan med det hela. De klassiska symptomen satt som en smäck: Illamående, huvudvärk och extrem trötthet. Needless to say, ingen träning den dagen. En positiv sak var hur som helst att jag i efterhand fick höra att jag ägde på dansgolvet... Haha!

Idag har jag endast gått en promenad tillsammans med Lina och Felicia. Man får passa på att njuta av familjen när man är pappaledig! Dock har jag hunnit med att röja en del i trädgården också... :)

I morgon tänkte jag sticka till Genarp och köra lite mountainbike. Har haft ett sjukt sug efter det hela dagen idag, men det har inte riktigt hunnits med. Jag siktar på att cykla åtminstone 2 mil, gärna mer om flåset tillåter.

Kör Ni Runkeeper appen? Jag gjorde slag i saken och uppgraderade till "Elite" för att man får lite matigare statistik, samt för att stödja en bra app.

Skärmdump från profilen på Runkeepers hemsida.

I morgon textar vi de nya hjulen på hojen!

// Calle

Inga kommentarer: