Axlar och mage samt födelsedag

Igår var det dags för axlar och mage igen! Passet gick ganska bra förutom att jag inte hade det där riktiga trycket i axlarna som jag brukar. Nåja, sådana pass finns det gott om, och fler lär det bli :)
Ska man vara helt ärlig så är det ju trots allt de där riktigt grymma passen där man har bra tryck och känner sig stark som gör att man fortsätter år ut och år in!

Det blev totalt tre övningar för axlarna: Sidolyft med hantel (enarms), millitärpress samt axelpress. Det räcker gott och väl för mina axlar.
På mage hann jag endast med en övning, crunches i maskin.

I morgon är det dags för rygg igen. Jag har tänkt att lägga stor fokus på latsen i morgon, så en hel del chins och latsdrag är att vänta :)

Idag fyller jag år, 26 för att vara exakt. Dagen har inte varit speciellt fancy, utan jag har idag hunnit med: Tvätta, handla, städa spela PS3 m.m. Så är det när ålderns höst närmar sig :)
Resten av kvällen kommer bli väldigt lugn, och jag kommer fira mitt nyförvärvda år med lite glass (light såklart) med någon form av sås gjord på proteinpulver :)

Ha en trevlig kväll med er, vi hörs i morgon!

Mvh Calle

Inga kommentarer: