Är extremt sugen på att...

...Testa Kyokushin Karate! Detta är en något hårdare form av karate där man sparras fullkontakt.

Mina moves sitter fortfarande i :)

Som ni kanske vet har jag tränat kampsport i många år innan min satsning på styrketräning och Athletic Fitness. Nu har jag kommit till insikt att det ena inte utesluter det andra, och faktum är att jag har känt suget att börja köra kampsport igen under flera år.

Jag har nu tagit kontakt med Kyokushin Lund och hoppas nu att de har möjlighet att ta emot fler trots att säsongen har börjat.

Återkommer med update!

Mvh Calle

3 kommentarer:

Daniel Lindqvist sa...

Jasså du e också gammal kampsportare =)
Något du kan använda i ditt framtida bb program kanske ;)

Jag har länkat till både din och din flickväns blogg i min blogg. Hoppas det inte gjorde nåt =)

Ha det gött! // Daniel

Stefan Svärd sa...

7kt cool bild. Hade jag gjort(läs försökt) samma move hade jag nog brutit höften :)

Calle sa...

Daniel: Ja för tusan! Har tränat bland annat Taekwondo i cirka tio år.
Helt OK med länken! :D

Stefan: Hehe :) Det gäller att pssa på medans kroppen håller för feta moves... :D