Bröst och triceps

Ikväll är det dags att gå på styrketräningen igen. Kvällen till ära står bröst och triceps på schemat.

Min plan är att köra ganska tungt på bröst (6-8 reps) och något lättare på triceps eftersom jag lättare får tryck då.

Innan passet kör jag två caps med NO och två caps Kre-alkalyn samt 10 gram EAA! Tar det fortfarande lugnt med Rage eftersom jag inte känner mig riktigt frisk ännu. Den höga halten av koffein i produkten sliter onödigt mycket på hjärtat om man inte är hundra.


Beställde nya handskar idag. Ska bli spännande och se
om de håller måttet! De ser onekligen bra ut...


Osu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej calle, på tal om triceps, kör du dips? o isf hur många gör du, max alltså?

mvh

Calle sa...

Anonym: Just nu kör jag inte så mycket dips, men det är mest för att spara axlarna. Som mest har jag gjort 36 st strikta på träning.

Mvh Calle