Dagens träning

Idag var det endast cardio på schemat, 30 minuter för att vara exakt. Körde spinning idag med Sipmsons som sällskap på tv:n. Ett program som aldrig blir dåligt för övrigt... :)

Jag var lite nervig inför passet idag eftersom mitt pass igår inte gick riktigt som jag hade hoppats på. När man går av betablockerarna så är hjärtat väldigt känsligt för stimuli, så jag hade upprepade dubbelslag genom hela passet. Ingen höjdare kan jag intyga ;) Dock gick hela passet helt klanderfritt idag trots en god intesitet och detta är jag väldigt tacksam för.

I morgon blir det ingen träning utan vila. Jag och tjejen ska på premiären av filmen District 9.
Tycker att den verkar väldigt bra faktiskt, inte så tramsig som filmer i denna genren brukar vara.



Återkommer med recension :)

// Calle

Inga kommentarer: