Ont i...

...Huvudet idag :( Tror det börjar med nacken och trapzen, men är inte säker. Har nämligen kommit på att jag brukar få huvudvärk dagen/dagarna efter ryggpasset och att det brukar lindra när jag använder voltaren-gel på nacken.

Denna helgen har jag och Lina tillbringat i Norrköping hos Millan och hennes man Daniel samt Denicé som kom på besök från Västerås, så det var fullt hus! Verkligen underbara människor rakt igenom! Tack för allt! Ni är alltid välkomna hit :) Synd bara att det är så långt, cirka 45 mil ENKEL väg...

Ikväll blir det förmodligen ganska lugnt. Jag och min älskade ska snart iväg och handla lite mat inför veckan :) Vi går ju båda som bekant på diet. Känner jag mig bättre kommer jag att gå en powerwalk senare idag (you got to burn it to earn it!)...

// Calle

Inga kommentarer: