Helgens göromål #Fitness

Denna helgen hann jag inte med mitt TRX-pass som var inplanerat sedan innan.

Igår hade vi besök av mina föräldrar och min lillebror som var och hälsade på oss för första gången sedan Felicia föddes. Idag var vi och firade Linas mamma på hennes födelsedag. Fullt upp med andra ord.

Hur som helst hann jag åtminstone med det inplanerade cardiopasset. Dagens form kändes bra så jag körde 60 minuter med medelintensitet (puls mellan 140-150 bpm). Jag märker redan stor skillnad på konditionen sedan jag jag gav cardion en nyrenässans som en given del i min träning för cirka en månad sedan.
Nu känner jag mig riktigt laddad för att komma ut i skogen med min mountainbike igen!

Utsikten under cardion. Får den malande
träningen att gå snabbare :)

Maten idag har varit helt OK. Tre mål, alla innehållandes rejält med protein, fett och kolhydrater.

I morgon är tanken att jag ska köra rygg, biceps och baksida axlar. En dags vila från cardion.

// Calle

Inga kommentarer: