Ryggslakt och cardio #Fitness

Ja, nu blev det ju sådär igen. Klent med bloggposter. Ber om ursäkt för det.

Den senaste tiden har bjudit på en en hel del cardio, men alldeles för lite styrketräning. Anledningarna är många, men faktum kvarstår att det inte på något sätt är meningen att jag skall lägga den på hyllan.

I söndags var jag och körde rygg, baksida axlar samt biceps. Träningsvärken jag har idag för minnena tillbaka till början av min styrketräningskarriär, riktigt bisarr med andra ord...

Idag körde jag 50 minuter spinning med medel/högt tempo. Flåset känns helt OK nu, även om det är en bit kvar till formen som krävs för motionsloppet jag satsar på. Men jag kämpar på.

Egentligen skulle jag ha kört slätmark ute, men vädret satte stopp för det (kolla in min inspelning nedan).


I morgon kör vi cardio igen, och på torsdag styrketräning!

// Calle

Inga kommentarer: