Back on track - 2nd edition

Idag körde jag igång med träningen igen efter en tids influensa. Eller ja, det är sanning med modifikation eftersom jag körde ett lätt helkroppspass på Motionspalatset i Vänersborg i lördags.

Dagen till ära blev den 1.5 timma Karate! Sjukt jobbigt pass, och jag var nära svimningsgränsen vid ett par tillfällen :D Hoppas nu att mitt immunförsvar godkänner dagens pass, och att jag lyckas med att hålla mig frisk denna gången.

Direkt efter träningen drack jag en proteindrink med 45 gram vassle. Jag kommer att köra med maltodextrin i fortsättningen eftersom återhämtningen blir avsevärt förbättrad om man intar snabba kolhydrater direkt efter fysisk aktivitet.

Väl hemma blev det en favorit i repris, nämligen mina specialburgare! Ni som inte har sett dem kan kolla på äldre trådar för att se mina fantastiska kreationer :)


I morgon är det styrka igen! Jag planerar att köra rygg och baksida axlar och ser fram emot att komma igång igen efter nästan en veckas träningsuppehåll.

Ha en trevlig kväll med er, vi hörs i morgon!

/ Calle

Inga kommentarer: