Sen update

Blev en sen update denna gången, ber om ursäkt för detta :) Jag har haft väldigt mycket att göra på mitt arbete och har suttit ett par kvällar i rad för att förbereda inför bl.a. några viktiga möten. Men så är livet, satsar man inte, då vinner man väldigt sällan.

I torsdags körde jag rygg och baksida axlar. Ett helt OK på kändes det som just då - men idag -
har jag riktigt omfattande träningsvärk i ryggen! Jag misstänker att det var stångrodden som gjorde susen.

I morgon är det bröst och triceps som står på schemat igen. Eftersom jag har ätit ganska mycket under kvällen tror jag att ett bra tryck kommer att infinna sig under passet :)

Om en liten stund ska jag äta 50 gram Blueberry Vanilla (Hy Pro) tillsammans med ett par Omega 3-kapslar och vitaminer, sedan är det dags för sängen.

Ha det bra med er, vi hörs i morgon!

/ Calle

Inga kommentarer: