Dagens pass

Idag körde jag axlar och mage. Det blev ett helt OK pass med ganska lätta vikter eftersom jag var lite småsliten i axlarna och magen efter Karaten, men det fenomenet kommer att ge med sig allt eftersom jag förbättrar min teknik igen.

Körde tre övningar för axlarna: Hantelpress utan ryggstöd, sidolyft samt millitärpress bakom nacken. För magen körde jag endast en övning á sex set: stående crunches med vikt (grym övning!).

Nu är det soffläge med två stycken 200-gramsburgare med polarbrödet "fröig" med rödlök, dijonsenap och sockerfri ketchup, allt till UFC Unleashed! En perfekt avslutning på kvällen.

I morgon är det Karate igen, ser verkligen fram emot det! Det känns som om träningen går riktigt bra nu (peppar peppar ta i trä), och min träningsmix känns perfekt. Men det är väl det som tar tid, hitta sin egen balans.


Ha en trevlig kväll med er, vi hörs i morgon!

Osu!

Inga kommentarer: