Träning i Varberg

Denna helgen har jag och tjejen varit och hälsat på familjen Hällstorp i Varberg.
Som vanligt har det blivit många trevliga samtal, movienight och självklart en del träning!

Igår körde vi ett boxpass mot säck som var grymt kul. Känns riktigt bra att få öva lite extra på tekniken nu när jag har börjat träna kampsport igen.
I morse blev det ett pass med fokus på överkoppen. I normala fall brukar det inte kännas så bra för mig att träna tidigt, men idag kändes det helt ok.

Svullna och ömmande knogar hör till. No pain, no gain!

I morgon är det dags för Karate igen, så jag återkommer med en update på detta.

Vi hörs i morgon!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur går det med karaten nu då?
Nästa gång få vi köra lite figthingspel Calle.
Dåligt med det nu.
Har snart ätit upp min födelsedagsgodis.

Ha det gött!
Mvh
Du vet vem...

Anonym sa...

Sådana små sår gör ont :(

Calle sa...

G: Jag har åkt på en riktig inflammation/infektion nu :( Ont i halsen, hög puls och allt som här där till. Vila i ett par dagar nu är vad som gäller.
Japp, nästa gång får vi köra lite spel :D

Catarina: Inte så farligt nu :) När man svettas i handskarna kan det dock svida lite :)