Dagens gympass

I morse var det i vanlig ordning BNI (ett affärsnätverk) kl 07:00 vilket innebär att jag får gå upp vid 05:15... :) Med detta sagt förstår ni att jag har varit ganska sliten idag.

Hur som helst, idag körde jag rygg och baksida axlar. Kände mig ganska svag genom hela passet men fick gjort allt som jag hade planerat.

I morgon ska jag köra Kumite (fighting), och dagen till ära inhandlade jag idag ett par nya benskydd eftersom de gamla hade en ganska skarp odör... :)

Twins, handmade in Thailand :)

Nu är det dags för sängen, men vi hörs i morgon!

/ Calle

2 kommentarer:

Jörgen sa...

Trodde det var del av upplevelsen? man deckar motståndaren med lukten från sina benskydd liksom? =P

Calle sa...

Jörgen: Haha, jo, men det kan komma till ett läge där det snarare handlar om en sanitär olägenhet... :D

/ Calle