Ska man eller inte? Det är frågan.

Fortfarande ingen direkt förbättring på yrsel och balansfronten. Väldigt märkligt detta, men framförallt väldigt frustrerande... Igår gick det så långt att jag beslutade att straffa min kropp på gymmet genom att testa mina gränser och sätta ett personbästa i axelpress (hantelvarianten) utan ryggstöd :D Körde sex repetitioner med 32 kg!

Idag är det ju tänkt att jag ska köra Karate, men när hela världen snurrar omkring känns det inte direkt optimalt. Men jag måste erkänna att bland det värsta jag vet är att missa pass, så jag har genomfört en hel del pass genom åren som jag verkligen inte borde ha gjort.
Ett exempel är när jag var runt 17 år. Jag var mer eller mindre sängliggande med influensa och feber då jag kommer på den brillianta idén: Jag kan ju att ta två panodil och två koffeinpiller så orkar jag springa sedan! Sagt och gjort så gjorde jag det. Jag dog inte, men det var inte ett av de mest givande passen jag har kört...

Nej, nu är det valet eller kvalet som gäller. Känner jag mig själv blir passet förmodligen av. Skulle det gå åt helsike kan man ju alltid avbryta.

Bjuder på en härlig liten jycke :)
Kolla ansiktsuttrycket... Haha

Trevlig kväll på er!

/ Calle

2 kommentarer:

Jörgen sa...

Trodde tanken var att vi skulle lära oss av våra misstag? =)
iosf du känner ju din kropp bäst. hoppas det löser sig, kanske dags o kolla upp det? Hoppas du blir frisk snart krya på dig!

Calle sa...

Jörgen: Tjena! Tack för omtanken :)
Träningen gick faktiskt ganska bra. Verkar som om yrseln yttrar sig mindre vid träning, alltid något positivt. Frågan är om det här inte är en sån sak som lägger sig tids nog.

/ Calle