Storstädning och Axlar

Idag har jag och tjejen gjort ett krafttag mot dammråttorna här hemma. Det är svårt att hinna detta under vardagarna eftersom tiden redan är pressad med allt från styrketräning, Karate och matlagning. Vi har tom dammtorkat, det var ett tag sedan kan jag säga... Hur som helst, nu återstår endast dammsugningen :) Det är så skönt när det är klart!

Egentligen hade jag tänkt att köra ben idag, men jag har kommit till insikt att jag kanske borde slänga om benpasset med axelpasset för att anpassa mitt schema bättre till Karaten. Som ni säkert förstår är det ingen höjdare med träningsvärk i benen när man håller på med höga sparkar och mycket fys...

Återkommer med en snabb update ikväll!

Auf wiedersehen!

/ Calle

4 kommentarer:

Jörgen sa...

vaddå då? vad är problemet? =P
Tänkte bara önska god fortsättning på det nya året!

Calle sa...

Jörgen: Hehe :)

Det samma till dig!

/ Calle

Daniel Lindqvist sa...

Fryser ni mkt på karaten?... Ni kanske borde höja värmen!! *Trumvirvel-drrr-tishh* Hehe var tvungen :p

Hoppas allt går bra med träningen!

Ska du köra AF-sm i år föresten? Vet du om det e nåt kval eller så? E också lite sugen..

MVH Daniel

Calle sa...

Daniel: Det skämtet var så dålig att inte ens jag fattade... :D

Ja förmodligen kommer det att bli SM. Något kval tror jag inte att det kommer att bli i år med tanke på deltagarantalet...

Ha det gött!

/ Calle