Årets två stora mål (träningsrelaterade då...)

Äntligen har jag beslutat mig för att tävla i år. Det kommer att bli Decembercupen ännu en gång.
Eller tredje gången gillt som man säger :)

Det är ingen tillfällighet att jag har valt att tävla i år, utan ett erbjudande om att deltaga i ett projekt vid namn "Muscle for charity" som startats av Tomas Ivering, tillika SKKF-domare.
Projektet går ut på att samla ett 40-tal Fitness och Bodybuildingprofiler för att göra en kalender/bok där försäljningen av denna går till Barncancerfonden samt till sporten.
Ett riktigt bra initiativ, och självklart något som jag vill vara med och stödja!
Upplägget är inte helt klart ännu, det enda jag vet är att jag och tjejen skall ta en parbild här nere i Skåne.

För att kunna genomföra dessa två sakerna krävs givetvis en sak: Form.
Jag har redan påbörjat min diet (har aldrig startat i så här god tid innan) och det går redan åt rätt håll. Ökar på gymmet samtidigt som jag tappar i fettmassa! Tänkte jag skulle återkomma med en ärlig dagsformsbild här i dagarna så att Ni får se skillnaden, för den är otrolig i mitt fall.

Nu är det 1 timme cardio som gäller!

Denna formen med bättre mage är målet!

// Calle

4 kommentarer:

Andreaz sa...

Roligt att du ska tävla i år! Håller också på att slipa formen inför kalendern. Ska bli skit skoj!

Calle sa...

Att du skulle vara med kunde man ju ge sig fan på :) Haha!

Andreaz sa...

Haha, där det finns en kamera hittar man mig :)

Calle sa...

Andy: Inget fel med det ;) Hade jag haft looks hade jag gjort samma sak...