Dagens träning.

Idag har jag inte kört någon styrketräning utan vilat min sargade kropp. Som jag nämnde tidigare är platån där kroppen börjar använda fett och protein som bränsle ganska jobbig att ta sig över, åtminstone för min egen del.

Men helt på latsidan har jag inte legat :) I med 10 gram EAA och ut och gick en riktigt snabb powerwalk, Ni vet en sån där när man egentligen joggar mer än man går. Blev rejält ansträngd, i synnerhet i uppförsbackarna. Självklart spelar ju även betablockerarna in här, ligger på 75 mg metoprolol nu, och det känns kan jag lova. Men men, jag ser det som höghöjdsträning. Om jag en vacker dag kan sluta med dem, kommer jag att få turbo... :)



När jag kom hem blev det lite mat, givetvis helt fritt från kolhydrater. Ikväll blir det en kesella med lite bär, perfekt innan sängen!

/ Calle

Inga kommentarer: