Dagens lunch!

Eftersom mina kollegor inte alls verkade intresserade av att äta något någorlunda hälsosamt idag så tog jag hojen ensam till första bästa sushiställe. Det är ju en hel del kolhydrater i sushin, men sett över dagen blir inte mitt intag speciellt stort ändå. Jag har märkt att min kropp inte alls mår bra av ett allt för lågt intag (under 100 gram), så jag kommer att släppa det extremt låga kolhydratsintaget för att äta på runt träningen då de gör som mest nytta s.a.s.

Real men both eat and drive sushi, right? ;)


Direkt när jag kommer hem ska jag köra lite cardio i form av spinning :)

// Calle

5 kommentarer:

Johanna Trulsson sa...

Hur många kcal kan det vara i sushi tro? :) För skit vad gott det är!

BlondeAmbition sa...

synd jag inte e kvar... hade lätt lunchat sushi me dej =)

Calle sa...

Johanna: Hallå där! Sushi med räka, omelett el. tonfisk ligger på cirka 120 kcal per 100 gram. Kör man på lax blir det lite högre med tanke på fettet. Nu är ju jag allergisk, vilket innebär att jag bara äter de med räkor och omelett :))

BlodeAmbition: Haha! Där ser man :)

BlondeAmbition sa...

de e Gaby men de fattde du kanske? =)

Calle sa...

BlondeAmbition: Haha! Det gjorde jag faktiskt inte :)