Oh happy day!

Hej på er! Åter till verkligheten med ett litet blogguppehåll efter en riktigt trevlig och härlig helg i gamla hemstaden Göteborg.

I helgen var jag och tjejen i Göteborg på MM-Sports brännboll. Det är en årlig tillställning där flera lag tävlar mot varandra i just brännboll. Allt avslutas med en schysst grillbuffé på Deep. Som vanligt var det hela supertrevligt och vi kommer med all säkerhet åka dit även nästa år :)

Denna helgen har dock inte "riktigt" varit i dietens tecken. Dock är jag så tidigt ute, med såpass bra resultat på kort tid, så jag oroar mig inte. Jag börjar nästan misstänka att jag har gått ut lite för hårt denna dieten, åtminstone i avseendet att gå lågt på kolhydrater. Jag har gått ner från 87 kg till 82 kg på knappt fyra veckor, men mycket av detta är såklart vätska i samband med att man minskar kolhydraterna.

Idag var för övrigt dags att lämna in bilen på reparation igen. Denna gången är det kopplingsviren samt ett stabilistatorstag som inte har hållt måttet. Tro mig när jag säger att jag aldrig kommer att skaffa en fransk bil igen... Haha :) Måste dock ge lite ros till Peugeot Malmö som alltid är trevliga och serviceminded. Jag är i princip stamkund här nu för tiden... ;)

// Calle

2 kommentarer:

Anonym sa...

instämmer, hade själv en ny citroen innan, SHIT, den krångla hela tiden!!

mvh adam t

Calle sa...

Adam: Haha :) Då vet du PRECIS vad jag talar om! Har försökt att sälja bilen, och som den ärliga person jag är specade jag allt jag har bytt. Men icke, har fortfarande kvar den...