Große Schmärtzen

Jag känner tydligt vilken genomkörare det senaste ryggpasset var, och det gör nästan ont att sitta lutat mot ryggen. Det är längesedan jag hade sån här omfattande träningsvärk någonstans i kroppen egentligen. En sån enkel sak som att öppna en dörr smärtar direkt i latsen!
Man får se det som ett kvitto på att man har gjort någonting rätt...

Igår hade jag vilodag för att ge mig själv möjlighet att bli helt återhämtat inför dagens planerade bröst och tricepspass. Dessvärre gick  detta i stöpet efter en heldag med utbildning i ett syrefattigt rum framför en dator, vilket resulterade i huvudvärk av sällan skådat slag.

När jag väl hade lyckats ta mig hem genom ännu en snöstorm var jag helt slut, och det kändes som om skallen var en tryckkokare för hjärnan. Att träna i det tillståndet hade förmodligen inte varit speciellt gynnsamt.

Om jag hinner kommer jag att köra mitt pass i morgon istället. Ser fram emot att få köra ett riktigt tungt bröstpass!

// Calle

Inga kommentarer: