Tillbaka i Skåneland

Denna helgen har jag och tjejen tillbringat i Göteborg tillsammans med nära och kära. På plats i Göteborg vart det dags att döpa och fira det senaste tillskottet i släkten, Theodor. Som jag har nämnt tidigare har hade jag dessutom den stora äran att bli gudfader till lille Theodor :)

Själva dopet gick riktigt bra, och huvudpersonen höll sig lugn genom hela akten. Jag lyckades dessutom läsa hela psalmen rakt igenom utan några språkliga fadäser ;)

 En liten bild från dopet.

I morgon är det tillbaka till vardagen igen. Faktiskt skönt på ett sätt. Vi har varit borta flera helger i rad nu, och efter ett tag känner man att det tär på krafterna. Även om det så klart är roligt att komma iväg.
Till vardagen hör ju i mitt fall även träningen. Nu är det dags att få ordentlig struktur på det hela igen med start i morgon då jag ska iväg och köra ett ordentligt ryggpass.

En bild till på samma tema, dopet.

Gällande bloggen så lovar jag att jag skall bättra mig, mindre än ett inlägg per dag på en blogg är egentligen oacceptabelt i min värld. Ska sanningen fram har jag känt mig ganska omotiverad med både träningen och bloggandet den senaste tiden, men nu börjar det ordna upp sig igen :)

Nu är det satsningen mot Beach 2010 som gäller!

// Calle

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med satsningen.

Calle sa...

Anonym: Tack.